Vjenčanje u inozemstvu 18. siječnja 2017.   

Danas je vrijeme drugačije i svaka osoba želi nešto posebno za svoj dan. Više nisu u igri klasična vjenčanja kao nekada te ljudi rade prave spektakle od svog vjenčanja. Jako je popularno otići u drugi grad ili čak državu i sklopiti brak. Naravno, vama se to čini jednostavno, ali planiranje vjenčanja u inozemstvu je drugačije nego kada to činite u svojoj rodnoj državi. Bitno je riješiti dokumentaciju kako biste mogli krenuti u daljne planove. Brak sklapate u hrvatskom konzulatu ili ambasadi,gdje će vam trebati putovnice i izvadci iz matice rođenih ne stariji od tri mjeseca te domovnice. Naravno, vjenčanje je moguće i van same ambasade, ali je bitno njima sve javiti kako biste mogli dobiti vjenčani certifikat sa apostil pečatom koji se nosi sudskom tumaču na prijevod te u matični ured u grad gdje živite kako biste dobili vjenčani list svoje države.

Potrebna vam je potvrda i o slobodno bračnom stanju koju trebate ovjeriti na općinskom sudu. Kako se radi o inozemstvu bitno je papire i prevesti kod sudskog tumača u inozmestvu jer se često ne priznaju prijevodi tumača iz vaše države. Po povratku u svoju državu trebate odnijeti vjenčani list i ostaviti ga u matičnom uredu kako bi vas upisali u knjigu vjenčanih u vašoj državi. Trebate podnijeti i zahtjev za vizom, pogotovo ako ostajete puno duže od običnog turista. Kako biste bili sigurni u svaki potrebna dokument i svaki uvjet, obavezno nazovite ambasadu i provjerite sve bitne informacije.

Tu vaše planiranje ne staje jer ako želite goste na svom vjenčanju morate njima omogućiti boravak tamo i sami prijevoz jer mnogi vaši gosti sebi neće moći priuštiti putovanje. Izračunajte koliko će vas sve koštati i ako je potrebno, smanjite broj gostiju i uvijek možete napraviti posebnu večeru u svojoj državi gdje ćete sa ostalima proslaviti svoj dan. Pobrinite se da javite svim gostima na vrijeme i obavezno im napomenite da provjere svoje dokumente.

Vjerojatno se pitate gdje ćete tamo slaviti. Bitno je istražiti koji su restorani i sale najbolji i koji vi sebi možete priuštiti. U ovom slučaju vam je internet najpotrebniji jer ćete upravo tako saznati iskustva drugih i vidjeti što se sve nudi u toj državi, u tom gradu. Sve vezano za organizaciju ćete morati tamo dogovarati, bilo preko telefona ili mailova, a uvijek možete ranije otići tamo i sve dogovoriti.